• Kontakt
  • instrukcja
  • Materiały
  • Klucze
  • Wdrożenie
  • Kontrola
  • Praca ciągła
  • Terminy
  • Rozliczenie
KONTAKT

Każda współpraca rozpoczyna się od kontaktu. Kontaując się z nami po raz pierwszy prosimy o podanie charakterystyki pracy. Ważne jest otwarcie 2-3 kanałów kontaktowych. Preferujemy kontakt mailowy, telefoniczny i przez Skype. Rozliczenia i faktury wysyłamy mailowo. Pytania wymagające szybkiej odpowiedzi staramy się zadawać przez Skype. Otwieramy też inne kanały komunikacyjne wygodne dla kilenta.

INSTRUKCJA

Poza utrzymywaniem otwarych kanałów ważne jest przedstawienie nam pisemnej pisemnej instrukcji przedstawiającej schemat procesu wykonania określonego zadania w ujęciu czynnościowym. Prosimy o opisanie tego, co należy zrobić w taki sposób, w jaki sami Państwo wykonalibyście to działanie.

MATERIAŁY

Prosimy o przesłanie materiałów niezbędnych do wykonania zadania lub informacji na temat tego, w jaki sposób i gdzie materiały takie mamy zbierać / szukać?. Jeżeli materiały te wymagają obróbki, również prosimy o tego typu informację.

KLUCZE

Jeżeli już wszystko jest "teoretycznie dogadane" prosimy o przesłanie kluczy do serwisu. Jeżeli to możliwe prosimy o wydzielenie kompetencji. Nie wykonujemy innych działań, nawet z pozoru najbardziej oczywistych, które nie są określone w instrukcji. W razie wątpliwości zadajemy adekwatne pytanie.

WDROŻENIE

Potrzebujemy trochę czasu, zazwyczaj jeden dzień na wdrożenie się, tj. przerobienie instrukcji w kontekście rzeczywiście wykonych działań, poznać specyfikację procesu oraz charakterystykę produktów. W tym czasie możemy prosić o dodatkowe wyjaśnienia, zadawać pytania mailowo lub telefonicznie.

KONTROLA

Prosimy o kontrolowanie procesu pracy, zwłaszcza w jej początkowej fazie, aby uniknąć prostych i powtarzalnych błędów mogących skutkować niepotrzebną stratą czasu. Prosimy o wskazywanie popełnianych błędów, aby usprawnić proces uczenia się na błędach. Wykonujemy pracę w sposób skoncentrowany i sumienny, ale jesteśmy tylko ludźmi, którym zdarzają się błędy.

PRACA CIĄGŁA

Po wdrożeniu i korekcie błędów powinniśmy móc zacząć pracować ciągiem. Pracujemy od 5 do 10 godzin dziennie. Od poniedziałku do soboty (czasami też w niedzielę) w godzinach od 7:00 do 15:00 - 17:00, czasami też między 19:00 a 24:00.

TERMINY

Prosimy o ustalanie deadline lub wskazywanie na tempo prac. Pracujemy dla kilku firm. Zazwyczaj przyjmujemy zlecenia, które zajmują nam 4-5 dni pracy. Dlatego prosimy o ustalenie terminu rozpoczęcia pracy z 2-3 dniowym wyprzedzeniem pozwalającym na dokończenie zlecenia.

ROZLICZENIE

Zawsze wtedy, kiedy pracujemy nad Państwa zleceniem, pod koniec tego dnia pracy lub po wykonaniu określonego zadania wysyłamy rozliczenie. Rozliczenie przedstawia liczbę godzin lub liczbę wykonanych działań wraz z ceną cząstkową oraz końcową. Rozliczenie ma charakter informacyjny. Pod koniec miesiąca wystawiamy fakturę VAT, którą należy opłacić w terminie do 10 dni.

Subskrybuj Newsletter

Subskrybując newsletter otrzymasz dostęp do artykułów publikowanych na naszej stronie internetowej.