Ostatnia aktualizacja: 04-2024
Pośrednie wpływanie na wzrost sprzedaży internetowej poprzez optymalizację treści i struktur kanałów sprzedażowych.
Wprowadzanie danych optymalizujących treści i struktury kanałów sprzedażowych, budowanie kont sprzedażowych na serwisach aukcyjnych i wdrażanie sklepów internetowych.
Wykonywanie prac z zakresu optymalizacji i pozycjonowania ofert handlowych. Wykonywanie pomocniczych prac programistycznych i marketingowych na serwisach aukcyjnych i sklepach internetowych. Zajmowanie się wprowadzaniem danych (ang. data entry), a w tym nade wszystko budowaniem kont sprzedażowych, projektowaniem stron produktowych (Landing Page) i wdrażaniem sklepów internetowych. Na co dzień wystawianie aukcji, dodawanie produktów, wdrażanie struktur sprzedażowych, personalizacja stron produktowych.
Posiadamy bogate doświadczenie w wystawianiu aukcji na Allegro, eBay (niemiecki, brytyjski, włoski), Arena.pl, eMag. Wiemy jak dodawać produkty na sklepach opartych na oprogramowaniu IAI, Baselinker, WooCommerce, Prestashop czy OpenCart.
Każda współpraca rozpoczyna się od kontaktu. Kontaktując się z nami po raz pierwszy prosimy o przedstawienie charakterystyki pracy. Ważne jest otwarcie 1-2 kanałów kontaktowych. Preferujemy kontakt mailowy, telefoniczny i przez Skype. Rozliczenia i faktury wysyłamy mailowo. Pytania wymagające szybkiej odpowiedzi staramy się zadawać przez mail. Otwieramy też inne kanały komunikacyjne wygodne dla kilenta.
Poza utrzymywaniem otwarych kanałów ważne jest przedstawienie nam pisemnej pisemnej instrukcji przedstawiającej schemat procesu wykonania określonego zadania w ujęciu czynnościowym. Prosimy o opisanie tego, co należy zrobić w taki sposób, w jaki sami Państwo wykonalibyście to działanie.
Prosimy o przesłanie materiałów niezbędnych do wykonania zadania lub informacji na temat tego, w jaki sposób i gdzie materiały takie mamy zbierać / szukać?. Jeżeli materiały te wymagają obróbki, również prosimy o tego typu informację.
Jeżeli już wszystko jest "teoretycznie dogadane" prosimy o przesłanie kluczy do serwisu. Jeżeli to możliwe prosimy o wydzielenie kompetencji. Nie wykonujemy innych działań, nawet z pozoru najbardziej oczywistych, które nie są określone w instrukcji. W razie wątpliwości zadajemy adekwatne pytanie.
Potrzebujemy trochę czasu, zazwyczaj jeden dzień na wdrożenie się, tj. przerobienie instrukcji w kontekście rzeczywiście wykonych działań, poznać specyfikację procesu oraz charakterystykę produktów. W tym czasie możemy prosić o dodatkowe wyjaśnienia, zadawać pytania mailowo lub telefonicznie.
Prosimy o kontrolowanie procesu pracy, zwłaszcza w jej początkowej fazie, aby uniknąć prostych i powtarzalnych błędów mogących skutkować niepotrzebną stratą czasu. Prosimy o wskazywanie popełnianych błędów, aby usprawnić proces uczenia się na błędach. Wykonujemy pracę w sposób skoncentrowany i sumienny, ale jesteśmy tylko ludźmi, którym zdarzają się błędy.
Każdą pracę rejestrujemy i wysłamy plik kontrolny video. Plik kontrolny otwiera się za pomocą darmowego programu FlashBack Express 5 Recorder. Plik nie zawiera pierwszych kilkunastu minut pracy ze względu na potrzebę zalogowania się do systemu i ewentualne przejrzenie korespondencji mailowej. Plik jest tworzony na potrzeby kontroli wewnętrznej. Jego rozpowszechnianie jest wzbronione.
Po wdrożeniu i korekcie błędów powinniśmy móc zacząć pracować ciągiem. Pracujemy od 5 do 10 godzin dziennie. Od poniedziałku do soboty (czasami też w niedzielę) w godzinach od 7:00 do 15:00 - 17:00, czasami też między 19:00 a 24:00.
Prosimy o ustalanie deadline lub wskazywanie na tempo prac. Pracujemy dla kilku firm. Zazwyczaj przyjmujemy zlecenia, które zajmują nam 4-5 dni pracy. Dlatego prosimy o ustalenie terminu rozpoczęcia pracy z 2-3 dniowym wyprzedzeniem pozwalającym na dokończenie zlecenia.
Zawsze wtedy, kiedy pracujemy nad Państwa zleceniem, pod koniec tego dnia pracy lub po wykonaniu określonego zadania wysyłamy rozliczenie. Rozliczenie przedstawia liczbę godzin lub liczbę wykonanych działań wraz z ceną cząstkową oraz końcową. Rozliczenie ma charakter informacyjny. Pod koniec miesiąca wystawiamy fakturę VAT, którą należy opłacić w terminie do 10 dni.
Czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Wykonujemy usługi polegające w głównej mierze na wprowadzaniu mniej lub bardziej skomplikowanych danych, które tworzymy, kreujemy lub otrzymujemy gotowe. Nasza praca to równanie, na które składa się wiedza i czas. Nasze wyceny odzwierciedlają cenę 17 zł netto + VAT za godzinę. Przyjmujemy rozliczenie akordowe (czynność / cena) lub za godzinę pracy. Bardziej szczegółowy kosztorys -->>
Zazwyczaj nie, ale jeśli klient tego sobie życzy to jak najchętniej. Współpraca między firmami bazuje zazwyczaj na Kodeksie Cywilnym, choć forma pisemna umowy nie jest wymagana, tak o zachowanie formy pisemnej można zadbać poprzez prowadzenie korepondencji mailowej. Zazwyczaj bazujemy na obopólnym zaufaniu, ograniczonej kontroli, dobrej organizacji pracy i monitorowaniu jej wyników.
Dbamy o bezpieczeństwo danych naszych klientów poprzez utrzymywanie dobrego oprogramowania antywirusowego. Nie zapisujemy też żadnych danych na dyskach komputerów. Nie współpracujemy z osobami trzecimi. Ściśle stosujemy się do wytycznych i instrukcji. Nie wykonujemy innych działań. Pozwalamy na monitorowanie naszej pracy.
Wtedy, kiedy wykonujemy dla Państwa pracę, każdorazowo pod koniec dnia pracy wysyłamy mail, w którym zawieramy raport z pracy, plik z roliczeniem kosztowo-czasowym oraz link do pliku kontrolnego. Plik kontrolny to plik z nagraniem video całego czasu pracy poza kilkoma pierwszymi i ostatnimi minutami, w trakcie których następuje otwarcie i zamknięcie pracy. Link do pliku kontrolnego otrzymują Państwo w mailu. Link prowadzi do dysku internetowego MyAirBridge.com. Plik można pobrać po 1-2 godzinach od zakończenia pracy, tyle bowiem trwa czas ładowania się pliku. Zapis jest dostępny przez 36 godzin. Po tym czasie jest usuwany z pamięci dysku internetowego. Plik kontrolny jest nieprzetworzony. Plik otwiera się za pomocą programu FlashBack Express 5 Recorder. Plik pełni funkcję kontrolną i dyscyplinarną. Plik kontrolny wykonywany jest na użytek wewnętrzny, jego rozpowszechnianie jest wzbronione.
Zawsze po wykonaniu zadania lub po wykonaniu jego części (pod koniec dnia pracy) wysyłamy rozliczenie w ujęciu czasowo-kosztowym w pliku exel. Pod koniec miesiąca wystawiamy fakturę VAT za wykonane usługi, która zawiera wykaz ilościowy i kosztowy wykonanych działań.